Wojewodzin 52
19- 200 Grajewo
tel./fax. 86-272-22-31
INTERNAT - tel. 0-86 272-31-80 (w dni robocze)
szukaj na stronie:

Zespół Szkół w Wojewodzinie

Zapraszamy w nasze progi...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
  • Technik Architektury Krajobrazu

    Technik Architektury Krajobrazu

  • Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej

    Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej - Nowość

  • Technik Hotelarstwa

    Technik Hotelarstwa

  • Technik Weterynarii

    Technik Weterynarii - Nowość

  • Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych

    Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych

  • Technik Budownictwa

    Technik Budownictwa

  • Technik Rolnik

    Technik Rolnik

  • Zasadnicza Szkoła Zawodowa

    Zasadnicza Szkoła Zawodowa

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

1. Samorząd Uczniowski ZS w Wojewodzinie

Zarząd Samorządu Uczniowskiego

Przewodnicząca SU – Justyna Zamojska (kl. IV TB-H)
Zastępca - Angelika Jambrzycka (kl. IV TŻ-R)
Skarbnik – Marek Kurzyna (kl. IV TB-H)
Sekretarz – Klaudia Jaśkowska (kl. III TŻ)

Opiekun SU - p. Katarzyna Bielińska

2. Słowo od Opiekuna SU

Mam zaszczyt i przyjemność powitać wszystkich gości odwiedzających zakładkę Samorządu Uczniowskiego w Wojewodzinie. Zaistnienie we własnej, wirtualnej przestrzeni planowaliśmy i przygotowywaliśmy od dawna. Z całą pewnością nie byłoby to możliwe bez dobrej woli, entuzjazmu i wysiłku wielu wspaniałych, młodych osób, które są zaangażowane w to przedsięwzięcie. Chciałabym im serdecznie podziękować za dotychczasowy trud i zapewnić, że ich aktywność jest zauważana i doceniana. Z prawdziwą dumą i satysfakcją, mogę stwierdzić, że mam szczęście pracować ze zgranym, stabilnym zespołem, którego siłą jest wewnętrzna lojalność, odpowiedzialność i gotowość do mierzenia się z trudnościami.
Przed nami kolejne wyzwanie. Chcemy w tym miejscu rejestrować działania SU, dzielić się swoimi przeżyciami i emocjami, upamiętniać ulotne chwile i dokumentować tę część życia szkolnego, której jesteśmy twórcami. Życzę powodzenia, zarówno w tej jak i w innych inicjatywach, które razem podejmiemy.

Katarzyna Bielińska

3. Uruchamiamy Naszą zakładkę

Wraz z początkiem II semestru roku szkolnego 2014/2015 będziemy stale obecni na stronie internetowej naszej szkoły.
Nowo zebrana ekipa jest już gotowa do działania :)
Jak zawsze czeka nas wiele ciekawych imprez i konkursów. Od teraz właśnie stąd będziecie mogli dowiedzieć się o przebiegu każdej uroczystości i obejrzeć dołączone zdjęcia.

4. Witamy nowych współpracowników

Zaprosiliśmy do współpracy nowe osoby. Wybór oczywiście nie był przypadkowy!
Zwróciliśmy się do osób odpowiedzialnych, godnych zaufania, kreatywnych i utalentowanych.
Zaproponowaliśmy im pełnienie następujących funkcji:

- rzecznik SU – Agnieszka Cybula – kl. III TŻ
- naczelny fotograf - Kinga Rydzewska - kl. III TŻ
- redaktor naczelna zespołu redagującego gazetkę ścienną SU - Urszula Wronko – kl. I TŻ-B

Cieszymy się, że przyjęliście nasze zaproszenie i liczymy na to, nasza wspólna działalność będzie niezapomnianą przygodą.

5. Organizujemy dyskotekę

DYSKOTEKA WALENTYNKOWA - CZYLI WSPANIAŁY DJ, DUŻA FREKWENCJA I NIESAMOWITY KLIMAT! CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ? ;)

12 lutego 2015 roku odbyła się dyskoteka walentynkowa, która jak zwykle zgromadziła liczne grono uczniów i absolwentów. Stali bywalcy doskonale wiedzą, że DJ Lopez (Radek Łempicki - ubiegłoroczny absolwent naszej szkoły) gwarantuje dobrą zabawę, a goście mogli się o tym szybko przekonać. Gorąca atmosfera i karnawałowe rytmy pozwoliły wszystkim przybyłym uczestnikom zapomnieć o niskiej temperaturze na zewnątrz i beztrosko cieszyć się swoim towarzystwem. Widok parkietu wypełnionego tańczącymi parami ucieszył organizatorów i opiekunów imprezy.

Nie zapomnieliśmy również o tym, że impreza będzie się odbywać w Tłusty Czwartek i własnoręcznie wraz z Panią Beatą Urbańską przygotowaliśmy odpowiednią ilość pączków. Nasze słodkie smakołyki naprawdę nie tuczyły, bo zbędne kalorie można było zostawić na parkiecie.


To było udane pożegnanie karnawału i z niecierpliwością czekamy na kolejną dyskotekę!

Chcielibyśmy serdecznie podziękować opiekunom za obecność i za to, że czuwali nad tym, aby zabawa przebiegała w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze.
Wyrazy wdzięczności składamy: p. D. Szymkuć, p. P. Manturo, p.K. Ołdakowskiej, p. M. Różyńskiej,
p. Ł. Choynowskiemu, p. D. Popko, p. B. Mizinskiej, p. B. Urbańskiej oraz naszemu Opiekunowi - p. K. Bielińskiej.

6. Poczta Walentynkowa

13 lutego 2015r przy gazetce SU sprzedawane były serduszka, które mogliśmy zakupić, aby sprawić drugiej osobie radość. Uczniowie i nauczyciele chętnie adresowali liściki, by wyrazić swoją miłość, przyjaźń, sympatię, szacunek i wdzięczność w zależności od koloru serduszka.


7. Piątek trzynastego nie musi być pechowy

Mimo pechowej daty w kalendarzu atmosfera w szkole była niepowtarzalna. Nawet najbardziej przesądni nie mieli powodów do narzekania.
Dzięki dostarczonym serduszkom na twarzach naszych kolegów i nauczycieli zawitały uśmiechy.
Na przerwach oglądaliśmy pokaz zdjęć z wczorajszej niezapomnianej dyskoteki i zajadaliśmy pyszne pączki, które były sprzedawane przez cały dzień. Na nasze dobre humory wpłynęło przede wszystkim zwolnienie z odpowiedzi przysługujące osobom, które posiadają bilet z dyskoteki walentynkowej.


8. Kontrakt z osobami redagującymi gazetkę ścienną

Dnia 23 lutego 2015 roku Zarząd Samorządu Uczniowskiego wraz z opiekunem Panią Katarzyną Bielińską zawarł kontrakt z nowymi twórcami gazetki ściennej. Zobowiązali się oni między innymi do promowania działań Samorządu Uczniowskiego, dbania o estetykę gazetki, a także do organizowania i nadzorowania losowań "szczęśliwego numerka". Oto szczegółowe ustalenia:

  1. Celem gazetki jest promowanie działalności SU.
  2. Gazetka powinna być odświeżana co 2 tygodnie.
  3. Zespół powinien być zawsze przygotowany do wykonywania specjalnych zleceń Opiekuna SU dotyczących ogłoszenia na tablicy konkretnych informacji.
  4. Zespół ma prawo do własnej inwencji twórczej, ale dobór treści powinien być konsultowany z Opiekunem SU.
  5. Gazetka powinna być kolorowa, dotyczyć życia szkolnego, nie zawierać błędów ani wulgaryzmów, zaciekawiać wizualnie i treściowo. Nie ma konieczności prowadzenia stałych rubryk.
  6. Wszystkie potrzebne materiały zapewnia SU wraz z archiwum w sali nr 28.
  7. Stałym elementem na tablicy regularnie aktualizowanym ma być „szczęśliwy numerek”. Zespół powinien wyznaczyć 1 osobę, która codziennie o godz. 7.55 będzie organizowała i nadzorowała losowanie „szczęśliwego numerka”.
  8. Zespół ma pod swoja opieką 2 tablice: główną – obok sali nr 21 i ogłoszeniową obok klatki schodowej.
  9. Zespół zobowiązany jest do tego, by opracować grafik dyżurów poszczególnych członków (po 2 osoby przez 2 tygodnie odpowiedzialne za stan gazetki) do końca roku szkolnego. Będzie on stanowił załącznik do niniejszego kontraktu.
  10. Wynagrodzeniem będą dodatkowe punkty z zachowania, pamiątkowe dyplomy i upominki oraz publiczna pochwała podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego.

Podpisanie kontraktu przebiegło w miłej atmosferze, a nowi członkowie zespołu z uśmiechem na twarzy złożyli swoje podpisy. Mamy nadzieję, że nie jest to słomiany zapał, a zresztą efekty ocenicie sami. Od teraz nowymi prowadzącymi gazetkę Samorządu Uczniowskiego są:

- redaktor naczelny - Urszula Wronko
- Anna Jankowska
- Ilona Gutowska
- Izabella Piechocińska
- Aleksandra Matysiak
- Monika Wysk
- Ewa Puławska

9. „szczęśliwy numerek”

MAMY DLA WAS COŚ NOWEGO !

Wprowadzamy „szczęśliwy numerek” od 10.03.2015
Codziennie rano o godzinie 7.55 nauczyciel pełniący dyżur na pierwszym piętrze losuje numerek. Wszystkich , którzy chcą być świadkami tego losowania zapraszamy pod tablicę informacyjną SU. Osoby, których numerek w dzienniku zgadza się z wylosowanym, otrzymują w tym dniu zwolnienie z odpowiedzi. To, czy szczęście jest po waszej stronie możecie sprawdzić na gazetce Samorządu Uczniowskiego, gdzie w wyznaczonym miejscu znajdować się będzie numerek dnia.

10.Warsztaty SU -  przygotowujemy się do wyborów!

Dnia 13 lutego 2015 roku odbyło się spotkanie Samorządu Uczniowskiego z przedstawicielami poszczególnych klas. Zebranie dotyczyło nadchodzących wyborów do Zarządu SU. Przedstawiciele SU przedstawili swoje obowiązki i opowiedzieli o swoich dotychczasowych doświadczeniach. Wszyscy podkreślali, że są bardzo zadowoleni ze swojej dodatkowej działalności w szkole i będą ją miło wspominać. Ze szczególną uwagą wszyscy zebrani słuchali wypowiedzi naszej obecnej Przewodniczącej Justyny, która opowiedziała swoją historię związaną z wstąpieniem do Samorządu, a dzięki prezentacji multimedialnej, dowiedzieliśmy się jak wiele możemy zyskać pełniąc funkcję w zarządzie.


STARTUJ DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO!

Każdy może być idealnym kandydatem i z godnością reprezentować wszystkich uczniów naszej szkoły. Musicie wiedzieć, że jest to prawdziwe wyzwanie, z którym wiąże się wiele obowiązków. Wyzwanie, które warto podjąć, by rozpocząć nową przygodę w swoim życiu. Oprócz tego, jest to świetna zabawa i radość z tego, co uda nam się wykonać. Gwarantujemy, że dzięki funkcji Przewodniczącego możecie zyskać pewność siebie oraz swobodę w sztuce przemawiania, co na pewno ułatwi wam dorosłe życie. Zyskacie również punkty z zachowania oraz uznanie w oczach nauczycieli i uczniów.

Samorząd Uczniowski jest niezwykle ważnym organem w szkole. Mamy realny wpływ na wiele spraw, co potwierdzają dokumenty, dlatego pamiętajcie, że możecie zgłosić się do nas z każdym problemem. Pomoc dla was jest powodem do wielkiej satysfakcji. Zachęcamy was również do dzielenia się z nami swoimi pomysłami, które na pewno wspólnie dopracujemy, wdrożymy w życie i z całą pewnością nagrodzimy.
Reprezentujemy interesy wszystkich uczniów naszej szkoły, dlatego jesteśmy w stanie zrobić wiele, jeżeli tylko bardzo się zaangażujemy i będziemy działać wspólnie.
Mamy nadzieję, że znajdzie się wiele osób, które z chęcią zechcą podjąć się tego stanowiska.
Wytypujcie osoby, które według was są odpowiednie na stanowisko Przewodniczącego, a wkrótce utworzymy listę potencjalnych kandydatów i będziemy gotowi podjąć decyzję, kto będzie naszym przedstawicielem.

Więcej informacji uzyskacie od przedstawicieli swojej klasy. :)

11. Wkrótce wybory do zarządu samorządu uczniowskiego!

Do końca marca 2015 r. czekamy na zgłoszenia kandydatów z poszczególnych klas!
Dlaczego warto działać w Samorządzie Uczniowskim?

- dodatkowe punkty z zachowania,
- mamy wpływ na zmiany w szkole,
- szansa na większą ilość imprez w szkole,
- możliwość pomagania potrzebującym (akcje charytatywne),
- wpis w CV, na świadectwie, pamiątkowy dyplom,
- wyróżnienie na rynku pracy,
- predyspozycje do zajmowania stanowisk kierowniczych w przyszłości,
- umiejętność autoprezentacji,
- przyzwyczajenie do wystąpień publicznych, ogłada,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów,
- prestiż, elitarne zajęcie, władza,
- pozbycie się kompleksów,
- wzrost poczucia własnej wartości,
- rozwijanie kreatywności,
- przychylność nauczycieli i dyrekcji,
- rozpoznawalność w szkole,
- szansa na docenienie,
- możliwość zmiany swojego dotychczasowego wizerunku,
- nowe znajomości, kontakt z aktywnymi rówieśnikami może być twórczy,
- znajdowanie się w centrum uwagi,
- ciekawe wyzwanie,
- przygoda,
- dobry start w dorosłość,
- współtworzenie prawa szkolnego,
- źródło wspomnień,
- udział w ciekawych wyjazdach i projektach,
- wzrost samodyscypliny,
- satysfakcja wynikająca z pracy dla innych,
- okazjonalne zwolnienie z lekcji,
- możliwość wykazania się własną pomysłowością,
- przygotowanie do życia w społeczeństwie obywatelskim,
- zbiorowość może więcej niż jednostka,
- działacz SU to „materiał” na aktywnego obywatela, który będzie troszczył się o swoje najbliższe otoczenie.

Lista zarejestrowanych osób, które kandydują w wyborach do SU w 2015 roku

I. Kandydaci na Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego:
1. Joanna Liżewska I TŻB
2. Patrycja Mikulska I TR-H
3. Dariusz Karwowski II TW
4. Agnieszka Cybula III TZ
5. Kinga Rydzewska III TŻ
6. Klaudia Jaśkowska III TŻ
7. Karolina Modzelewska III TB-H
II. Kandydaci na Wiceprzewodniczącego ds. klas zawodowych:
1. Dawid Sosnowski I ZSZ "a"
2. Maciej Gryczkowski I ZSZ "b"
3. Paulina Blaszko I ZSZ "b"

Kalendarz wyborczy:

23 marca - 06 kwietnia 2015 roku - pisemne zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego (powinno zawierać: imię, nazwisko, klasę i zgodę na kandydowanie), składać do Przewodniczącej Samorządu Uczniowskiego.
06 kwietnia - 15 kwietnia 2015 roku - kampania wyborcza kandydatów na Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, każdy kandydat powołuje szefa swojego sztabu wyborczego, który jest odpowiedzialny za organizację kampanii wyborczej (plakaty, ulotki, transparenty, prezentacje, owacje, okrzyki, hasła wyborcze bądź inne ciekawe pomysły promujące danego kandydata).
15 kwietnia 2015 roku - wystąpienia kandydatów na sali gimnastycznej, przedstawienie projektu imprezy szkolnej, debata wyborcza oraz prezentacje poszczególnych sztabów wyborczych.
16 kwietnia 2015 roku - cisza przedwyborcza od czwartej przerwy.
17 kwietnia 2015 roku - WYBORY NA PRZEWODNICZĄCEGO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO i WICEPRZEWODNICZĄCEGO ds. KLAS ZAWODOWYCH - głosowanie będzie się odbywało podczas przerw w sali lekcyjnej nr 27 przeznaczonej na lokal wyborczy, ogłoszenie wyników na siódmej godzinie lekcyjnej. Nad sprawnym i rzetelnym przebiegiem wyborów czuwa Szkolna Komisja Wyborcza, w której skład wchodzi 1 osoba z każdej trójki klasowej.

PODSUMOWANIE PIERWSZEGO SEMESTRU Z DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO 2015/2016

NOWY SKŁAD SAMORZĄDU:
PRZEWODNICZĄCA: Karolina Modzelewska
ZASTĘPCA: Patrycja Mikucka
SKARBNIK: Darek Karwowski
SEKRETARZ: Klaudia Jaśkowska
POMOCNICY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
RZECZNIK: Agnieszka Cybula
FOTOGRAF: Kinga Rydzewska

xxxW pierwszym semestrze kontynuowaliśmy dotychczasowe formy działalności, tj. reprezentowanie społeczeństwa uczniowskiego, prowadzenie tablicy informacyjnej, dokumentowanie spotkań rady SU, współpraca z samorządami klasowymi, prowadzenie danych na temat problemów uczniów, przekazywanie o różnych rodzaju konkursach i aukcjach społecznych adresowanych do młodzieży.

1 września 2015 roku uroczyście pożegnaliśmy Pana Kazimierza Szymkucia i Panią Izabelę Randzio. Przygotowaliśmy, krótką inscenizację a także okolicznościowe przemówienia i drobne upominki.


W miniony semestrze zorganizowaliśmy również dwie dyskoteki szkolne (1 październik 2015r., 26 listopad 2015r.). W roli DJ-a z powodzeniem zadebiutował uczeń Sebastian Zyskowski z klasy IV THB. Na imprezie nie gościliśmy tylko naszych uczniów, lecz osoby spoza szkoły i absolwentów. Zabawa odbyła się w spokojnej, przyjemnej i przyjaznej atmosferze, za co jesteśmy również wdzięczni opiekunom.J

Naszym największym, corocznym przedsięwzięciem była bożonarodzeniowa aukcja charytatywna na rzecz Sebastiana Zawistowskiego z klasy I TRH, która odbyła się 19 grudnia 2015 roku. Nasi uczniowie i nauczyciele własnoręcznie przygotowali drobiazgi do licytacji. Klasy rywalizowały zawzięcie, coraz podbijając ceny, w wyniku czego udało nam się pobić dotychczasowy rekord i uzyskać dochód w wysokości 3 270,00zł. Kwota ta w całości została przekazana na konto bankowe rodziców Sebastiana.

Semestr zakończyliśmy spotkaniem z Panią Dyrektor oraz przygotowaniami do opracowania regulaminu dyżurów uczniowskich na szkolnych korytarzach.

SPOTKANIE Z SAMORZĄDEM KLAS
xxx

12 lutego 2016 roku spotkaliśmy się wspólnie z Samorządami Klasowymi i Panią Dyrektor Zdzisławą Choynowską, która wyraziła chęć uczestniczenia w posiedzeniu, aby poruszyć kilka ważnych kwestii.
Pożegnaliśmy naszego Skarbnika - Dariusza Karwowskiego. Podziękowaliśmy mu za współpracę i poświęcony czas. Z racji tego, że był odpowiedzialny za fundusze SU, otrzymał od nas swój procent, heheszki xD wypłacony w czekoladowych monetach i drobny upominek, dzięki któremu będzie mógł nas mile wspominać.J

Odbyliśmy głosowanie w sprawie przyjęcia Barbary Kondratowicz z klasy I THB na stanowisko Skarbnika SU. Po zaakceptowaniu jej kandydatury, powitaliśmy ją w Zarządzie. Jesteśmy pewni, że bardzo dobrze będzie się nam współpracować J

Opracowaliśmy regulamin dyżurów uczniowskich na korytarzach szkolnych, który znajduje się przy gazetce ściennej Samorządu Uczniowskiego. Pracowaliśmy w grupach, aby wskazać obowiązki osób dyżurujących.

xxx

Wspólnie stworzyliśmy regulamin dyżurnego oraz wybraliśmy kolor kamizelek, a także ustaliliśmy, jakie napisy będą się na nich znajdować.

Omówiliśmy także szczegóły związane z pocztą walentynkową i poinformowaliśmy o przyznanych przez nas punktach z zachowania oraz możliwości wpisywania się na listę chętnych do współpracy z Samorządem Uczniowskim.

Liczymy na waszą chęć współpracy, którą na pewno hojnie wynagrodzimy! J
xxx

spacer

Zaloguj się:

Użytkowników:
20
Artykułów:
275
Odsłon artykułów:
601313

Gościmy:

Odwiedza nas 5 gości oraz 0 użytkowników.