Wojewodzin 52
19- 200 Grajewo
tel./fax. 86-272-22-31
INTERNAT - tel. 0-86 272-31-80 (w dni robocze)
szukaj na stronie:

Zespół Szkół w Wojewodzinie

Zapraszamy w nasze progi...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
  • Technik Architektury Krajobrazu

    Technik Architektury Krajobrazu

  • Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej

    Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej - Nowość

  • Technik Hotelarstwa

    Technik Hotelarstwa

  • Technik Weterynarii

    Technik Weterynarii - Nowość

  • Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych

    Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych

  • Technik Budownictwa

    Technik Budownictwa

  • Technik Rolnik

    Technik Rolnik

  • Zasadnicza Szkoła Zawodowa

    Zasadnicza Szkoła Zawodowa

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Projekt InnoGastro – Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools realizowany jest przez Fundację Regionalne Centrum Kompetencji w ramach programu Erasmus+ Akcja 2 Partnerstwa Strategiczne na rzecz kształcenia i szkoleń zawodowych. Z Zespołu Szkół w Wojewodzinie biorą w nim udział:
mgr Beata Urbańska, mgr Katarzyna Ołdakowska, mgr Olena Lechynska – nauczycielki przedmiotów zawodowych.
Projekt jest międzynarodowy i to jest jeden z jego atutów, gdyż stwarza duże możliwości przeniesienia ciekawych i wartościowych praktyk z innych krajów do naszej szkoły.

Cele projektu:
- podniesienie jakości i efektywności edukacji zawodowej w branży gastronomicznej,
- opracowywanie nowych podejść w celu poprawy kompetencji już praktykujących pedagogów i wyposażenie ich we wszystkie kompetencje i umiejętności niezbędne do świadczenia usług o wysokiej jakości,
- zwiększenie dostępu i promowanie powstałych w Europie otwartych zasobów edukacyjnych.

Rezultaty:
- utrwalenie i pogłębienie wiedzy dotyczącej technik kulinarnych,
- zrozumienie efektów wywoływanych przez składniki,
- poznanie kultury pracy i praktyk stosowanych w europejskich placówkach kształcenia zawodowego,
- rozwój kreatywności,
- zwiększenie umiejętności organizacyjnych, zarządzania i przywództwa członków partnerstwa,
- wzmocnienie współpracy z partnerami, 
- zbudowanie współpracy z instytucjami na rynku pracy,
- wzrost umiejętności społecznych, językowych i kulturowych,
- uczestnicy staną się bardziej świadomi tego, jak ważne są umiejętności językowe dla rozwoju osobistego i zawodowego,
- nauka języków obcych, szczególnie słownictwa specjalistycznego,
- zwiększenie elastyczności i mobilności,
- poszerzenie tolerancji i otwartości na inne kultury.

Główne zadania w ramach projektu:
1. Stworzenie jednego raportu będącego zbiorem trzech analiz (PL, LT, ES) zawierającego badania i analizę porównawczą. Raport będzie diagnozą obecnej sytuacji w każdym kraju w zakresie szkolnictwa zawodowego, wyłącznie branża gastronomiczna. 
Rezultat: raport z diagnozą, połączony z szerokim forum z przedsiębiorcami. 
Lider: RCK, przy udziale wszystkich partnerów.
2. Analiza wniosków raportu O1. Wybór zawartości każdego modułu. Przygotowanie materiałów treningowych. Implementacja kursów treningowych, połączenie szkoleń online z teoretyczną częścią oraz praktycznymi treningami. Walidacja szkoleń (stworzenie kwestionariuszy ewaluacyjnych celem zmierzenia osiągniętych oczekiwań oraz zidentyfikowania udoskonaleń dla przyszłych szkoleń). Zaprojektowanie, zorganizowanie oraz implementowanie pilotażowego kursu szkoleniowego w CSHM dla grupy 18 osób (12 nauczycieli z ramienia RCK oraz 6 przedsiębiorców z ERCC).
3. Pilotaż kursów - nauczyciele i przedsiębiorcy uczestniczący w innowacyjnym programie wdrażają efekty kształcenia z CSHM w postaci włączenia elementów kursu do zajęć w szkole/w firmie.
4. Opracowanie strategii rozwoju szkolnictwa zawodowego (w branży gastronomicznej) w zakresie współpracy międzynarodowej i programu praktyk z elementami kuchni eksperymentalnej.

spacer

Zaloguj się:

Użytkowników:
20
Artykułów:
275
Odsłon artykułów:
601313

Gościmy:

Odwiedza nas 6 gości oraz 0 użytkowników.